• Mijn account
Sander S Full Car Service
  • Home
  • Autobedrijf
  • Acties
  • Contact
  • Zoeken

  • Menu

    • Home
    • Acties
    • Over ons
    • Autobedrijf
    • Full Car Service
    • Video & Media
    • Contact

U bent hier:

  • Home
  • Full Car Service
  • Transparant werken

Transparant werken

Transparant werken zit ons in de genen

Tegenwoordig neemt menig ondernemer – zowel binnen als ook buiten de autobranche –de termen ‘glashelder’ en ‘duidelijk’ wel heel gemakkelijk in de mond. ‘Transparant werken’ zetten wij in elk geval niet in als marketingtool. Wij kunnen én willen gewoonweg niet anders werken! Als uw auto een reparatie, keuring of schade herstel moet ondergaan, dan volgt eerst een duidelijke analyse van de probleemgebieden. Vervolgens ontvangt u van Sander S Full Car Service – geheel vrijblijvend – een prijsopgave. Na uw akkoord plannen we de werkzaamheden in. Als we tijdens de uitvoering op eventuele problemen stuiten, dan nemen we meteen contact met u op. Op het moment dat u de auto weer komt halen, nemen we de gedane werkzaamheden graag nog even met u door.

Sander S Full Car Service rekent een eerlijke prijs

Misschien is het u wel eens overkomen: u denkt een prima partij te hebben gevonden voor het repareren van uw auto. U kunt de wagen snel brengen. Mogelijk nog sneller ligt de factuur op de mat. Deze wijkt enorm af van het bedrag, waarover vooraf is gesproken! Het is logisch dat meerwerk in rekening gebracht moet worden, maar ook dat dit vooraf netjes wordt overlegd. Onze tarieven zijn opgebouwd uit kosten, waarover een bepaalde winstmarge is berekend. Wij durven wel te stellen dat hier sprake is van een uiterst redelijke prijsstelling. Bovendien vallen de kosten nooit hoger uit, dan vooraf in de prijsopgave is vastgelegd. Ook dat verstaat Sander S Full Car Service onder transparant werken!

Vervangen onderdelen met eigen ogen bekijken

Een ander imago – dat aan de autobranche kleeft – betreft het ‘rommelen met onderdelen’. Dan moet u denken aan het vervangen van onderdelen, die nog niet aan vervanging toe waren. Of er wordt gezegd dat er nieuwe onderdelen zijn geplaatst, die gewoon nog in de verpakking zitten. Dergelijke voorbeelden zijn u vast bekend. Sander’s Full Car Service neemt de grootst mogelijke afstand van dit soort praktijken. Als de situatie het toelaat – dat is in 90% van de werkzaamheden het geval – dan laten wij de vervangen onderdelen in de auto achter. Zo kunt u met eigen ogen aanschouwen dat deze onderdelen ook echt aan vervanging toe waren. Verder nemen we tijdens het evaluatiegesprek alle tijd om u te laten zien welke werkzaamheden er aan uw auto zijn gedaan. Deze werkwijze is controleerbaar, dus zuiver.


Kies voor een autoservicebedrijf, dat zuiver is op de graat!
==>> Bel of mail ons nu geheel vrijblijvend voor een afspraak. <<==

  • Over Ons

    • Over ons
    • Contact
    • Video & Media
    • Privacy verklaring
    • Algemene voorwaarden
  • Full Car Service

    • Full Car Service
    • Haal- en breng service
    • Airco Service
    • Transparant werken
    • Klanten Service
  • Autobedrijf

    • Autobedrijf
    • Onderhoud
    • Storingen en diagnoses
    • Reparatie
    • Schade Herstel
  • Occasions

  • Shop

Copyright © 2025 Sander S Full Car Service alle rechten voorbehouden | website powered by pasreclame.nl
https://sandersfullcarservice.nl/wp-content/plugins/all4u-contactform
https://sandersfullcarservice.nl/wp-content/plugins/all4u-frontpage-plugin